Silja FullFres McQueen Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Ringte idag til legekontoret for å høre om de hadde fått resultatet av MR`en som jeg tok forrige uke. Legesekretæren sa at legen skulle ringe meg opp igjen, men at jeg hadde moderat skivebukning. Prøver å google litt, men finner ikke så mange fornuftige svar... Noen som vet noe mer om dette? (Med tanke på at ryggplager er "allmenn plager".. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå