Gå til innhold

Effekt av stripping- hvor lang tid etterpå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble stripppet i går kveld og med beskjed om at det var modent men ikke sentrert, men det gjorde ikke så mye. Alt klart med barnet langt nede i bekkenet og hun mente dette med hinneløsning kunne gjøre susen. Fikk et godt tak som hun sa. Jeg prøvde å øke sannsynligheten for å sette igang noe ved å ha sex i går. Har hatt endel maserier og vonde kynnere i det siste, men etter kuren i går har jeg ikke kjent noe. Hadde derimot endel mer slim i morrest med litt blod i. Noen som vet hvor lang tid etterpå man evt. må vente før man ser en effekt av denne strippinga. Bør det umiddelbart føre til rier hvis det har vært vellykka som igangsetting eller kan det gå et døgn eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig stripping,,hvordan skjer det???

Hvem gjør det ??

Skrevet

Stripping hadde null effekt på meg iallefall.. Fortsatt bare maserier og det tok en uke før hun kom - måtte ha drypp da også pg riene ikke ville "ta" skikkelig

Skrevet

Jeg ble strippet ca 12 dager før termin. Etter to dager gikk vannet.. Om det har sammenheng vet jeg ikke, men jeg var vel moden. Var ikke spesielt plaget med kynnere eller maserier da.

Masse lykke til i hvertfall;)

Skrevet

Jeg ble strippet 12 dager over termin. Funket etter en halvtime.. 14 timer etter var jeg blitt mamma :)

Skrevet

jeg ble strippet 1830 dagen før termin.... kjente ikke noe den natten, sov godt... klokka 0700 gikk jeg på do da hadde jeg slim med blod i trusa, sånn som du skriver der, gikk å la meg igjen, våknet klokka ni at vannet gikk, å da var vi i gang, jenta mi var ute 1352 på termin dagen.... så hadde nok litt effekt vil jeg tro... hun som strippet meg den kvelden sa når jeg gikk, at i morgen har du nok født ja...:-) å det var jo så sant så sant, så satser på hjelp fra henne denne gangen også....

Skrevet

Jeg ble strippet både denne gangen og ved forrige svangerskap. Begge gangene før termin. Forrige gang ble jeg strippet et døgn før fødsel, kjente nesten ingenting spesielt etter stripping, kanskje litt kynnere - sov kjempegodt på natta - det pangstartet med rier og bare et par timer senere var gutten ute! Denne gangen ble jeg først strippet èn gang (men da gjorde hun nok ikke ordentlig "jobb" for var ikke vondt i det hele tatt mens hun holdt på nedi der..),men noen dager senere "røsket" hun skikkelig og da fødte jeg et halvt døgn senere (en veldig enkel og rask fødsel!!). Dessuten er blodslim et veldig godt tegn! Det tyder på at livmorhalsen holder på å åpne seg :)) Lykke til! Du er nok mamma i løpet av dagen skal du se :)

Skrevet

jeg tror også det er en fordel at du er moden.... da tror jeg sjanser er større for at strippingen har effekt.

Jeg ble strippet sist, da var jeg så og si helt umoden, og det funka ikke. Jeg googla en del på forum den gangen, og svarene var alt fra full effekt til ingen effekt... Det har nok mye å si hvor klar kroppen din er for å føde uansett.. men at strippingen kan gi en fortgang!

uansett lykke til!

Skrevet

Jeg er HELT moden, og ble strippa i går, fire dager å overtid. Men det gjorde ikke særlig vondt da. Men blør en del og kommer en del slim, så da har det jo hatt effekt da? Ikke kjent noe i natt, sovet godt..

Skrevet

Hadde forresten 2 cm åpning da, men det kan jo fortsatt ta sin tid..

Skrevet

Jeg fødte 3 dager etter stripping. (ble strippet 16 dager over tiden)

Var ikke antydning til moden da jeg ble strippet.

Det var jævlig vondt da det ble gjordt.

Men, tror det gjorde susen, for modningen kom i gang med en gang etter strippingen. Murringer, blodslim osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...