Twintipp og himmelblå Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 og spørre sønnen min hvor bankbrikken min er? Den ligger alltid på et sted, og han er kniven til å gjemme alt. Men, det beste av alt er jo at luringen husker hvor han har gjemt ting også. Jeg er nødt for å føre over penger for å kjøpe meg skolebøker i dag, og handle! Føler meg en anelse dum om jeg spør å få snakke med min snart 3 åring:-O
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 hehe,, er jo verdt forsøket. Sannsynligvis ler de veldig godt også blir det en god historie på kantina. Jeg ville gjort det.
Tired mama Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 He.. he.. Synes ikke det er teit i det hele tatt... :-) Men søtt er det...!
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2009 Uff, ja jeg får gjøre det:-p He he... Finner den aldeles ikke her.. Takk for svar!
Vinden blåser Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 fortell oss hva de/han sa da hehe... ellers så er høytalere et tips... det meste gutten vår gjømte i den alderen ble gjømt inne i høytalere
___ Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har hat samme problem, med untak av at jenta ikke ante hvor hun hadde lakt den. Fant den til slutt, etter flere dager inni et legohus. Måtte rive huset for å få den ut. lykke til med letingen.
Chiquita Bananas Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Hahaha - så kult. Du er ihvertfall heldig som kan få et svar fra ham - min er bare 2 år og i jula så var vi hos pappaen min. Og der hadde han forsynt seg av mandariner og gjemt dem rundt omkring. Det var en som ikke ble funnet....og han sa bare : hæ...når vi spurte ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå