Lotta med novembergutt Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Han våkner av ingen ting! Bare jeg kremter litt så sperrer han opp øynene. Duppene hans er aldri på mer enn 1 time om dagen - dersom det er HELT stille rundt han. Finnes det noen triks for hvordan jeg kan venne han til å sove godt, lenge og med lyder rundt seg?
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Hei. For å gjøre han mindre var for lyder så må han bli vant til lyder. Det kommer sikkert til å bli slitsomt i begynnelsen og han kommer nok til å våkne mye. Da sønnen min var baby gikk jeg på tå når han sov for å ikke vekke han siden han var så var. Det er det dummeste jeg har gjort. Da han begynte i bhg måtte han bare bli vant med lyder, det tok noen dager. Nå våkner han ikke lett. Han kan sove på sofaen mens jeg støvesuger eller ommøbler, ikke noe problem. Jenta mi er 6 mnd. og med en 2-åring i hus blir det bråk. Jeg kan ikke be en 2-åring om å hviske eller gå på tå....hehe. Hun tåler mye mer enn det han gjorde som baby. I begynnelse våknet hun mye, men det har gått seg til ettersom hun har blitt vant med lydene vi lager i familien. Hun sover dessuten ute (vi bor i blokk med biler som kjører til og fra, tuter, utrykningssentral ikke så langt unna) så hun er vant til lyder.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Hvor gammel er babyen din? Jenta mi lå i vugga i stua om dagene fra hun var nyfødt, så hun ble vant til prating og TV-lyd ++ Så det har ikke vært noe problem her. Det er veldig avgjørende om det er lyd på når hun sovner, eller ikke. Straks det blir forandring så kan hun lett våkne. Det gjelder begge veier det altså! Prøv å venn babyen på litt lyd, så slipper du kanskje at h*n våkner så lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå