Maddicken Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 jeg overførte 200 kr på fredagen men har ikke hørt noe.....
stratosen_er mamma_ Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Nå vet ikke jeg altså, men jeg tror kanskje ikke hun kommer til å svare heller....for meg virker hun veldig uærlig.....men er mulig jeg tar feil.....
Shinyogsmåen Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Har du fortsatt ikke hørt noe? Jeg har fått mail nå at hun kan spå meg i kveld eller morgen tidlig om jeg setter inn penger nå
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 fikk samme mailen eg og...er veldig usikker på om eg tør....
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Maddicken: Jeg har spådd jeg ,sjekk mailen din... Alle har fått svar av meg,av dem som har betalt... Ha en fin kveld..
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Forstår at dere er nervøse/usikker..Men hvis dere tror jeg ska svindle dere,kan dere jo anmelde meg..Hvis j driver bare humbug,og ska lure dere.,så er det jo bevis på konton min,med navn av de som har blitt spådd...så da er det jo bare å andmelde meg,som svindler.. Jeg spår dere så fort jeg kan,har 43 mail liggende,og har ikke mulighet i havet til å ta alle samme..Tar kun de som setter inn penger til meg...,jeg har da 3 barn j er alene med,hund,hester osv,ingen superman,hehe.. Så det tar 1 dag eller maks 2 ,får dere får svar... Ha en fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå