Dukkehuset Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har testet svakt positivt to morgninger på rad, men i morges testet jeg negativt. Kan tester slå ut positivt selv om de er negative? Noen som vet dette..?
maizi Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Hei! I de aller fleste tilfellene betyr nok en positiv test graviditet. Har du brukt samme merke på testene alle gangene? Testene har ulik følsomhet og slår ut forskjellig. Når har du IKM? Ville tatt en test igjen i overmorgen hvis jeg var deg (om du klarer vente så lenge da)... Lykke til!
Dukkehuset Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2009 Hei, takk for at du svarte maizi. Jeg skulle hatt mensen mellom 20. og 25. januar. Har alle symptomene på graviditet, lett kvalme nå og da, ømme pupper (hatt dette i ca fire uker nå) halsbrann, murringer i magen, super trøtt osv. Men testene var veldig svake, men det var mulig å se det uten å nistirre på dem. Samboeren min bekreftet det. Skal til legen i morgen uansett, kan ta det opp med henne. Noen av dere her som har testet positivt og så negativt og allikevel vært gravide? Veldig takknemlig for alle innspill. Sitter på nåler, jeg er så utålmodig og spent på resultatet.
Tiriltutta Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Da mensen uteble hos meg tok jeg 3 tester på samme dag. Den første viste klart graviditet, mens den neste var veldig svak (så og si usynlig) Dermed måtte jeg ta en til som igjen viste klart graviditet. I og med at du har alle symptomer i tillegg så vil jeg tro du er gravid :0) Selv er jeg nødt til å kunne ta mange tester (utålmodig sjel) dermed hadde jeg kjøpt mange billige graviditetstester på billigetester.com, sånn at det ikke koster så mye å være utålmodig... Lykke til
Dukkehuset Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2009 Har hørt at hvis man tester seint på dagen så kan testen slå ut negativt fordi man da har mer utvannet urin og dermed ikke samme opphopning av hCG i urinen. Men jeg tok alle testene om morgenen da jeg sto opp. Hvordan er det mulig? Ville ikke opphopningen av hCG være den samme hver morgen? Jeg har kjøpt billigtester på nettet, men brukt opp alle sammen ;-)
♥Axinija♥ Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Kjøp ClearBlue-tester, har alltid vært mest fornøyd med disse.... Lykke til....
Dukkehuset Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2009 det som er så rart.. brukte cb digital i morges og den var negativ... me billigtestene har vært positiv. er så forvirra og stressa at jeg holder på å bli gal...
maizi Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Det å gå i uvisse er fælt altså.. Skjønner du er frustrert. Håper du får bekreftet at du er gravid hos legen i morgen og at du kommer inn her til oss. Jeg har ingen erfaring med billigtestene men de skal vel stemme de også vil jeg tro?? Er kanskje bare mer følsom enn CB. Jeg har brukt QR, vært fornøyd med de... Lykke til hos legen i morgen og gi oss en oppdatering:)
♥Axinija♥ Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 CB er vel noen av de mest følsomme testene på markedet? Du kan jo bruke CB 4 dager før forventet mens, men andre tester ikke slår ut før den dagen du forventer mens og utover.... Håper selvfølgelig at du er gravid!! Men skal jeg være ærlig så vet jeg ikke helt hva jeg tror, med tanke på at CB var negativ....MEN for all del; skal krysse fingrene mine for deg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå