Elizaaa Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg tenkte at jeg fortjente en liten tur på en spa-avdeling... Men er det noen behandlinger som ikke anbefales for gravide? Kurbad,kroppskrubb,badstu,basseng,boblebad,varmesteiner,varm leire?????? Har dere noen erfaringer??
mai^prinsessa Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg var på Spa for en liten mnd siden.. Der hadde de en egen "Snart Mamma-pakke"... Hvis du ringer og bestiller time, så har de nok anbefalinger til hva du kan gjør og ikke kan gjøre De har mye kunnskap, så bare spør de
Kurt Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Du skal i hvertfall holde deg unna boblebad oga. temperaturen.
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Heisann. Jeg har er så heldig å har en samboer som har skjemt meg litt bort i det siste, så jeg har vært på spa en gang og skal en gang til nå. Fikk spa i morsdagspresang:-) De stedene jeg har vært har de egne opplegg som er tilpasset mor. Og kan man ikke ligge på magen,så er det mulig med ryggbehandling når en ligger på ryggen. Ellers så skal vi gravide holde oss unna veldig varme bad, badstu og boblebad. Fosteret tåler dårlig at mamman blir vedlig overopphetet. Men det vet de som driver med dette. Ta en tlf til det stedet du kunne tenke deg å gå og hør hvilke tilbud de har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå