Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, tirsdag 10.februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste store dagen før termin 21 dager og FØDEKLAR :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

38 dager igjen, og jeg har en dårlig dag også :-( Innser at jeg antakelig titter på +20-tallet på vekta innen termin, og gravidebuksene mine er trange over rævva. Det er masse snø og å gå lange turer når man har bekkenløsning og det er 10 minus ute er ikke akkurat noe man er fristet til å gjøre.

Å gå hjemme og psyke seg ned er ikke så bra for hodet, så jeg håper at Junior ikke har tenkt til å ligge til overmodning. Det kjenner jeg kan bli litt hardt å takle...

Skrevet

34-dager igjen! men er forberedt meg på overtid denne gangen også.venter nr 3.

Skrevet

hehe...skrev 45 men er 44...en dag nærmere enn jeg trodde...

Skrevet

60 dager.... Synes akkurat jeg venta på at jeg skulle ha hundre dager igjen. Tiden flyr..

Skrevet

18 dager... =)

Skrevet

Er 2 dager på overtid.. Jordmor trudde babyen var her innen helgen, så får håpe hu har rett :-)

Skrevet

Nøyaktig 4 uker til termin! Dvs 28 dager, hehehe... Drømmer om fødselen og babyen hver natt nå! ;-)

Skrevet

2 dager sent ute...det irriterende er at ifølge jordmor er alt modent og klart, har 3 cm åpning, slimproppen har gått og jeg får bestandig "feilmeldinger" om at noe er på gang. Magen nærmer seg knærne, og det hele er såpass ubehagelig at jeg ikke får gjrot noe særlig annet enn å vente og irritere meg over trollets manglende punktlighet.

For 1 uke siden kunne jeg liksom løpe rundt som jeg ville, nå føler jeg meg som en strandet hval... :(

Skrevet

25 dager til termin, og gjett om jeg gleder meg til å se den lille...!

Skrevet

28 dager,,,, vente,vente,vente.. :)

Skrevet

10 DAGER IGJEN;-)La tia gååå fort..Begynner å bli utålmodig

Skrevet

70 dager til termin :-)

Skrevet

3 dager og jeg venter i spenning!

Skrevet

55 dager igjen..synes fremdeles tiden reser avgårde...

Skrevet

20 dager i dag, men kan gjerne skje før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...