Gå til innhold

Beklager altså, men hoster man ved influensa? (ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt feber og hoste siden fredag. Har ca 38.5 etter paracet inntak og rundt 40 uten . våknet i dag med 39.5

Må ha sykemelding så skal til lege nå.

Men har legeskrekk og liker å vite hva som feiler meg før jeg drar dit.

Ps hoster så jeg blir blå, kaster nesten opp og klarer ikke å holde vannet. SÅ lurer på hvordan jeg skal komme med nedover. Uten at det blir for flaut likssom .... Burde jeg si dette til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke her var noen ekle detaljer :) Si akkurat hvordan du har det, lettere for legen å vite hva som kan være galt da. Synes ikke du har noe som er flaut her.. Mulig du kan ha bronkitt uten at jeg er noen lege.. men har hatt det selv.. Ikke bekymre deg du, går så bra så :)

God bedring :)

Skrevet

Å tusen takk..... dette svaret hjalp masse :)

Skal prøve å være flink jente til legen nå, og si det som det er.... :)

Skrevet

Er sikker på at dette går kjempebra :) Kan jo være du får litt pencilin og må ta et stikk i fingeren, men jeg er sikker på det går bedre enn du tror :) Jenta vår tappet 6 glass med blod for ca en uke siden, hun satt alene og sa ikke et pip. Gjett om mor var stolt hehe Ble en tyggis i premie da ja ;) Skriv hvordan det gikk senere da ;)

Lykke til :)

Skrevet

Oi ... hvor flink jente hun var da :)

Ble ett lite stikk ja.

Hadde influensa og påbegynnende lungebetennelse. Så har vært på apoteket nå.

Torte ikke si noe om vannlekkasje uhellene .... enda det ikke var min lege som var der... grms .... men om det ikke bedret seg til fredag må jeg tilbake, så da SKAL jeg si i fra da.

Men hadde ikke noen uhell der nede / på vei hjem da. *puh*

Er uansett glad for å ha fått medisin :) og sykemeldt ut uka.

Skrevet

Der ser du, det gikk så bra så :) tenker at du lekker fordi du hoster slik, så når hoster går over så bedrer sikkert lekkingen seg også :) Nå får du bare holde deg innadørs så tenker jeg du blir frisk :) Ha god bedring, og vær flink og ta medisinen din hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...