nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Nå har lillemor fått virusinfeksjon for 2 gang på kort tid, og både mannen og jeg har vært syke også... Men jeg skjønner ikke dette her, hun er helt frisk uten feber hele dagen, høy feber og sover dårlig om natten... var hos legen i går, og fikk bare beskjed om at det må gå over av seg selv... Drypper nesa med saltvann og rinox, da, er liksom det eneste man kan gjøre... Blæh... nå er jeg lei!!!!!
Vinden blåser Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 huff....får håpe det går snart over da... høres ut som at dere har vært nok plaget nå igrunn...
Gunni_2 Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Kjenner meg godt igjen. Her har minsten astma og ar vært syk hver tredje uke siden november, forrige uke var han syk hele uka, i helgen begynte jeg å bli syk og nå er eldstemann syk han og. Tror jeg snart har brukt opp sykedagene våre.... Det er bare å smøre seg med tålmodighet. Det kjipeste synes jeg egentlig er at nå er det flott snøvær i Bergen og ingen av oss kan gå ut å ake nå som det faktisk er mulig. God bedring til dere alle da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå