Gå til innhold

Prøvd alt. Ingenting skjer! Møkklei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd absolutt alt jeg kan finne på for å få denne ungen ut. Jeg er i dag 10 dager over termin, og er så møkklei at jeg raser og griner og frustrerer som aldri før. Det føles som at hvis ikke denne babyen kommer ut i dag, så ender jeg med å ikke kunne elske barnet mitt lenger, for det er jo bare tortur hele greien. Kjenner faktisk at jeg blir nesten forbanna når jeg tenker på det lille kreket som ikke vil komme ut til mammaen sin! Her er det som jeg har prøvd uten virkning;

-melkedrikk med margarin og kanel. var bare kvalmt og grusomt

-fødepizza. endte opp med at jeg forspiste meg for den var så god

-sex. greit nok, men føler jo ikke hverken glede (bare plikt) eller nytte.

-trappegåing 3etg. kan ikke gå ordentlig lenger for leggene verker sånn

-vindusvask. endte bare med rene ruter.

-supertravel dag. endte opp med å ligge utslått i 2 dager.

-avføringsmidler. i beste fall fikk jeg tømt meg.

-tung mat. ga bare fordøyelsesbesvær

-lett mat. pffft. fikk meg til å gomle hele kvelden.

-turgåing. jaja. får iallefall trim.

-bært ekstra tungt. vi fikk da melk, brus og juice i hus om ikke annet.

-lakserolje. fikk litt harde kynnere, men gikk ikke på do en eneste gang

-lakserolje igjen. nå økte jeg dosen til 3 ss, og håper DET skal hjelpe.

-avslapning. sovner jo bare, og våkner skuffet over at ingenting skjer.

-avledningsmanøvre. joda, får heklet mye og hjemmet har aldri vært renere.

Jeg tror jeg har fått med meg alt jeg har prøvd. Sikkert prøvd mer og. Jeg orker bare ikke tanken på at jeg må gå flere dager til på overtid. Er så sliten og lei nå at jeg har mistet totalt troen på noe som helst. Å glede seg er ikke lenger mulig føler jeg. Bare bortkastet tid og energi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off...

Ring på føden å si du vil prøve akupunktur da? Hadde 3 venniner som gjorde det, og alle sammen fikk på dagen! Kanskje det funker for deg også ;) Masse lykke til!!

Skrevet

Kan de ta meg inn for akupunktur sånn uten videre? Hva koster det? Hvor lenge før det funker? I den grad noe som helst funker for meg, da...

Skrevet

Jeg ble litt glad, for jeg kom på noe du ikke har prøvd Hakkamela:)

BRINGEBÆRBLADTE! JEg kjøpte det igår. Leste bak på og den skal visst hjelpe for mye rart den, bla. bekkenplager. Den skal gjøre at livmoren modnes. Det står hvor mye man skal ta før fødsel:) Koset 90kr på HELSEKOST! Jeg fikk den anbefalt av en vennine som sa den funka:) Løp å kjøp!:) At nurket ikke kommer tyder jo på at du ikke er moden nok da kan jo den teen og akupunktur være en god blanding:)

Masse lyke til:)

Skrevet

Skjønner godt at du er møkklei!! Husker bare hvor lei jeg selv var og jeg gikk ikke til termin en gang!! Stakkars deg :-S Men har du blitt strippet? Det ble jeg, og det hele 15 dager før termin første gangen.... Har blitt strippet siste to svangerskapene og det endte i fødsel kort tid etterpå :) Regner med du har prøvd brysstvortestimulering? Er vitenskapelig bevist at det kan hjelpe like bra som kur men ikke dermed sagt det fører til fødsel i alle tilfeller.... Lykke til!! Jeg følger spent med her inne :)

Skrevet

Ja, ellers så ser du på gulesider om det finnes noen i nærheten av deg? Kan jo ringe på føden å høre!! Bringebærblad kapslene skal jo bare gå på modning og slikt, ikke å sette igang..

Skrevet

Hvor du er fra i landet da?

Skrevet

Har prøvd det som er av teer også! Inkludert bringebærte. Ingen virkning den heller. Jeg bor på vestlandet. De stripper meg ikke, har prøvd å få det gjort siden jeg var 2-3 uker før termin. Alt jeg får som svar når jeg ber om hjelp er NEI NEI NEI over hele linjen. Ikke har de sjekket meg før jeg var inne på kontroll da jeg trodde vannet var gått, ikke stripper de meg, ikke vil de sette meg igang på overtidskontrollen når jeg kommer.. Ingenting gjøres for å hjelpe meg. Føler jeg stanger hodet i veggen og INGEN kan gjøre en dritt for å hjelpe meg videre. Alt jeg prøver feiler. Alle jeg ber om hjelp fra sier nei og snur ryggen. Jeg vet bare ikke min arme råd lenger. Å si at babyen kommer når den er klar hjelper ikke, for jeg er så psykisk utslitt nå at jeg bare gråter straks jeg tenker på det.

Skrevet

Stakars deg...Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til nærmeste sykehus å satt meg ned i en stol nært skranken å ikke rikket deg før du ble satt i gang eller i de minste blitt sjekket å sett om det var nokk til å sette i gang.

Prøv å bare ikke gjør no de neste dagene å nyt tiden den lille er i magen å i trygge omgivelser.

Skal love deg du kommer til å trenge all energi til fødsel og etter fødselen.

Jeg var så lei på slutten å følte ingenting hjalp. Men i ettertid har jeg funnet ut at jeg kunne gått 1 mnd på overtid bare for gleden av hvert spark å at magen faktisk va litt deilig å ha...kunne ligge å prate med magen hele dagen...nå er jeg mamma å tiden går så fort å jeg lengter tilbake til magen min.

Skrevet

Nytter ikke å kjøpe bringebærkapsler på overtid.. de skal tas allerede en måned før termin..

Jeg er fem dager på overtid nå, har ikke prøvd riktig så mye som HI, men det lille jeg har prøvd av kjerringråd har ikke hjulpet. Hadde 2 cm åpning for et døgn siden, men ikke kjent en dritt i hele natt, så skjer lite..

Skrevet

Hakkemella: jeg ble ikke strippa før 4 dager på overtid, var ikke snakk om at det skulle gjøres FØR termin. De vil at ting skal skje mest naturlig, for å ikke stresse babyen..

Skrevet

Kjære deg Hakkamella

Skjønner godt at du er møkkalei.. Bare en ting jeg kan si.. De fleste av de som har fått barn sier at det ikke er noe å haste med, selv om det føles som livets undergang å gå over tida, så er det sånn at i ettertid ser man at det ikke var så ille allikevel. Den tida man har som gravid er en fantastisk tid, og spesielt når du er førstegangs, tenk at dette er de siste dagene du kan konsentrere deg om bare deg! Vet at det er skikkelig kjipt med alle smertene, vondtene og alt som er vanskelig å gjøre. Men tenk på noe du virkelig elsker å gjøre som kanskje kan bli vanskelig etter at babyen er kommet og prøv å nyte tiden med deg selv akkurat nå.

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...