Gå til innhold

Gode råd om hva jeg kan sette opp rundt ovnen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet man kan kjøpe en slik "park a kid" sak å sette opp, men mannen syntes den er så dyr og vill ikke kjøpe den. Jeg har ikke penger.

Har dere noe annet tips til hva jeg kan sette opp så Jr ikke tar på den, noe som ikke koster så mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den vi har kjøpt kostet 1200 og den bør jo stå der i et par år... Absolutt verdt pengene. Synes mannen din bør tenke på hva som kan skje hvis dere ikke har noe foran ovnen.

Skrevet

Vi har aldri hatt peisbeskytter og Flisa har heller aldri brent seg.

Om vi fyrte i ovnen da hun var liten var vi påpasselig med å være der hun var og viste henne med ord og handling at ovnen var varm.

Skrevet

Samme som Dronningen her. Storegutt er nå 5, og har aldri brent seg. Lillegutt på snart to går rundt og sier off-off og aua, og peker på ovnen. Han er også veldig snar til å fortelle besøkende at ovnen er aua.. ;) Men unger ER forskjellige da, og noen unger vil kanskje ha behov for en sånn beskytter. Du kan jo prøve å få tak i dem brukt? :)

Skrevet

Jeg slapper mer av når vi har den beskytteren, vi har et stort hus og kan ikke være rundt lillemann hele tiden, og han er av den ekstremt klåfingrede typen.

Skrevet

Vi har heller ikke beskyttelse. Lillemor er 9 mnd og krabber og reiser seg over alt. Men passer på at hun ikke er i nærheten av ovnen. Vi forlater henne heller ikke i stua alene uten oppsyn så det er ikke no problem her

Skrevet

jeg har en grin jeg har laget av en kasert grin seng og malt i samme farge som veggene i stua .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...