Slumdog Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Mannen har bursdag i morgen og jeg aaaaner ikke hva jeg skal gi han. Leter etter en liten ting, ikke saa dyr, for vi skal kjoepe ny TV og har blitt enige om at det er bursdagsgave fra oss til oss (har snart bursdag jeg og). Men har jo lyst til aa gi han en liten ting paa dagen hans og da. Noen som har noen gode tips til meg? Paa forhaand tusen takk!!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg er mann, og har følgende tips: Hold deg til avtalen om at dere dropper gaver bortsett fra ny TV! Han er sikkert meget glad for at dere har gjordt denne avtalen, for derved er han kvitt problemet med hva han skal gi deg på din bursdag snart. Dersom du bryter avtalen "må" han jo gi deg en liten ting på dagen din likevel. Og ubehaget med å måtte finne på en liten, billig ting til deg som du vil sette pris på, vil være MYE større hos ham enn eventuell glede over å FÅ en liten billig ting på tross av avtalen.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Gi ham sex. Gjerne på en måte som du vet han liker, men som ikke er din favoritt, og som det derfor skjelden blir noe av.
Slumdog Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2009 Hmm, ja kanskje det... Da faar jo jeg en fin gave i retur og da, hvis han skal gjengjelde det : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå