Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 jeg har ingen jeg... ingen venner jeg kan snakke med, dele følelser, finne på ting med, føler meg så sinnsykt alene hele tiden... jeg har jo mamma og familien men... det hadde vært så godt med noen å finne på ting med eller være med.... har noen bekjente men som jeg igjen ikke kjenner så godt... mista min bestevennine fordi jeg var ærlig.. har jo blitt venner igjen men ikke på sammen måte... huff.......... måtte bare lufte ut litt!!!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Skaff deg nye venner her inne. Ikke vanskelig. Gjort det selv.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 enig med hun over her.. Skaff deg nye venner her.. Mange hyggelige jenter/damer her =) Hvor i landet og sånn bor du da? Kanskje det er noen koselige dibbere nær deg
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 jeg prøver:P er 23 og bor i oslo ... dere ? Hi
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 er 23 selv.. har en sønn på 11 mnd.. Ha en søster som bor i oslo, men bor selv i tbg distriktet.. Søsteren min er også VELDIG snill, men hun har ingen barn da.. Huff, kan tenke meg att det er vanskelig å bli kjent med noen i en så stor by.. Er jo ikke akkurat som det er kjempe lett å prate med vilt fremmede mennesker heller.. =) Lettere på nett!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 barn eller ikke.. det spiller ingen rolle:P dømmer ikke etter om man har barn eller ikke:) jeg har jo mange bekjente men ikke sånn at jeg kan ringe dem bare for å ringe dem.. men men.. har vært her inne i snart 2 år... gravid for 2 gang ved et uhell og nå skal jeg ta ansvar for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå