Gå til innhold

Ved fotografering av hus. Hvor mye rydda dere bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan så gangen ut?

Vi skal selge hus og fotografen kommer i morra. Har fiksa alle rom, men lurer litt på hvordan gangen skal være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydd bort så mye som mulig. En eventuell kjøper skal "ha plass til skoene sine" Det skal ikke være så altfor "bebodd" så kjøpere kan forestille seg bo der...

Håper jeg klarte å forklare det godt nok, meglers tips. ;o)

Skrevet

Vi fikk ihvertfall beskjed om:

- å fjerne alle personlie ting som bilder osv.

- legge sengeteppe over senga.

- ha kjøkkenbenken helt blåst.

- ta bort så ikke barnerommet var stappa med leker.

- vi tok vel bort jakker og sko i gangen også.

husker ikke helt hva mere, men fikk ihvrertfall beskjed om å ha det så enkelt som mulig. og fresje opp med litt friske farger på duker, puter hankler og lys. men du har sikkert fått beskjed om noen av de punktene jeg skrev ned=)

uansett lykke til med salg. det er spennende da når det blir budrunder=)

Skrevet

Skjønner. Alt av personlige ting er borte.. Er jo noen ting som må flyttes på når han kommer men er vanskelig å stue bort alt som er.. hehe...

Skrevet

Uff ja sånne budrunder er litt nervepirrende.. hehe...

Blir ikke så mye knæske farger her for det har vi ikke hehe.. Men blir rent pent, ryddig og "sterilt".. hehe.. blir så rart å se sitt egent hus så upersonlig liksom.. Har ikke mye bilder o.l på veggene.

har hengt opp røde håndklær på badet da...

Har rydda barneromma så mye som mulig.. La bort en hel søppelsekk med bamser.. De skal få ligge vekk til vi finner nytt hus og flytter..

Skrevet

Takk da skal alt i gangen bort i morra.. hehe...

Skrevet

hehe ja det blir litt merkelig å bo sånn til man flytter. Også er det ihvertfall rart å se hjemme sitt ute på nett.

Og folk som kommer for å se hvor du bor, for å kanskje bo der selv. vi flyttet for 1,5 år siden, og det var veldig rart og ikke skulle bo i blokka lenger.

Men vi trengte jo litt større plass etterhvert da. Men nå er det hel greit å bo her vi bor nå. Vi bor jo i rekkehus nå, så det kan jo være vi får lyst på hus en dag.

Her jobber vi oss oppover hehe. Først leie en kjeller leilighet, så kjøpe leil i blokk, og så rekkehus. Så da burde vi vel nesten ha et hus etterhvert da, før vi skal inn på gamlehjemmet. hehe. Nei da vi blir vel boende her en stund ihvertfall.

Skrevet

Jeg syns det er viktig at det ser rent og pent ut ja.

Jeg så på et hus en dag her(for moro skyld) og da var det en som hadde tatt bilde av soverommet sitt, MED ei 1,5 l pepsi max-flaske ved senga....hehe.....har noen vært skikkelig fyllesjuk, tenkte jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...