FrøkenSprøken Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 http://filter.start.no/humor/3254 Er det mulig å være så dumme? Det må jo være en spøk? Eller? Stakar barn uansett...
du og jeg og vi to Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Joda, folk kan være så dumme. Det var noen amerikanere som klaget på midnattssolen da de var på ferie i Norge – for det var jo bare den vanlige solen de fikk se;)
FrøkenSprøken Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 Er det muuuulig?!?!? Hehehe... Jeg er glad jeg ikke omgås folk som er så dumme, for da hadde jeg nok slitt med å ikke si noe til dem;)
lÅktiHaUDe Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 hahahahaha skal tro hva han som jobbet der tenkte.. måtte jo rase hundre tanker rundt i hodet på stakkaren.. jaja Nei dette trenger ikke være en spøk.. har fått lignende spm selv men det skal jeg ikke ta her hehe
gerd Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 jeg må flire.... Hørte en dame i Australia argumenterte mot sommertid.....blomstrene mine toler ikke å stå en time ekstra i sterk sommersol!!
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 omg, så tett bør man faktisk ikke være om man skal ut på tur. Da burde man lese hva som står FØR mn bestiller:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå