Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 sist mens begynte 31 desember. og siden har jeg ikke sett noe til den. har det noe å si? eller skal jeg bare være glad? (det er fysisk umulig at jeg er gravid)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Mensen min var borte i 6 mnd. Men du kan jo høre med legen. Kan være stress.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 nei, det kan ikke være stress! er 40% student og er alenemor på fulltid. altså jeg har ingen ting å stresse for! aner ikke hva det kan være. hi
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Prevansjon kan ha noe å si. Gikk på cerazette og hadde ikke mens på 3 år
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 gå ikke på prevansjon, for jeg har jo ikke sex ;-) irriterer meg at den er borte. HI
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Det kan hende den bare hopper over en syklus, eller at denne syklusen er litt lengre enn de andre. Hvis du ellers er frisk så kommer den sikkert.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Vær oppmerksom hvis du får magevondt og mensen fortsatt ikke har kommet tilbake. Kan være tilstoppede eggledere. Men ellers så kan fint mensen utebli flere ganger uten at det trenger å være noe galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå