Vinden blåser Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 klipper med maskin 2mm... og klipper dem på nytt hver gang håret passerer ørene..hehe..
Honningmelon Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Hårmaskin, ja. Det er tingen
erteposen + 4 Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Mine er langhåra, litt sånn som gutta i hm katalogen. Stusser selv en gang i mnd, spesielt luggen.
Vinden blåser Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 enklest mulig er best har vi lært..man har ca 3 minutter til å ha hele håret klippet ferdig,så da blir det slik..hehe... (er begrenset hvor lenge man kan be gutter sitte i roo)
IgglePiggle Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Gaar til frisoeren ca hver 3 uke, han er 2 aar. Haaret er kroellete og ca 1.5cm langt. Synes velfriserte gutter ser bra ut.
Gjest Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Før klipte han seg kort, gjerne med en kort lugg som stod opp. Nå nekter han å klippe seg! *frustrert* Han har store bustekrøller...hehe. Han kommer vel til å ville klippe seg til sommeren tenker jeg, når det begynner å bli varmt til ham.... ;-)
pandabjørn Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Sander var hos frisøren første gang før jul og i mars blir han 3 år har klippet han litt selv nå og da før han var hos frisøren da....men barbermaskin kommer ikke på tale når han skal klippe seg, synes det ikke er noe pent når gutter har 2mm hår på hode
Vinden blåser Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 hehe..joda,er kanskje ikke kler det,men mine gjør det! (5 og 26 år) er derimot ikke alle som kan ha langt hår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå