mer enn bare mor Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Fordeler og ulemper med denne? jeg og samboeren har sett på diverse vogner på nettet, og det var i grunn han som fant denne.. det skal jo være en vogn som passer til oss begge, men mine og hans krav/ønsker.. venter sommerbaby... bor forholdsvis sentralt, så vognen blir vel brukt både i bykjernen og i nabolag, osv.... ikke så mye skogsveier og sånn, tror jeg... vil ha en stor bag, slik at den lille kan bruke den om vinteren også.. har kikket en del på simovogner blant annet, men de blir litt for store inn/ut av bilen, tunge, + jeg liker ikke sportselen.... så, hva mener dere om buggabo??
Lykke X 4 Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Har selv Buggis. Og etter hva du forteller om deres behov, vil det være en vogn som passer fint! Men det kan være lurt å kjøpe vinterhjul i tillegg. Barnevognguiden.no har fyldig info om vognen, samt hele 13 brukererfaringer. Nybaktmamma.com sitt barnevognforum har også masse info.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå