Gå til innhold

Hva gjør dere vaksinemotstandere.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...om spedbarnet deres får kikhoste? Eller om barnet får meslinger? Eller hjernehinnebetennelse av Haemofilus influensae? Hva om det får et alvorlig utfall?

Er ikke ute etter å krangle, er bare nyskjerrig på hva dere ville gjøre i slike tilfeller. Har dere andre løsninger dere anvender?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet her har hatt kikhoste og vaksinert.

Hjernhinnebetennelsen du vaksineres mot er sjelden den som er utbredt her, bare så det er sagt.

Meslinger som andre sykdommer behandles deretter. Du kan si legebestanden har utviklet seg en del siden Jenner utviklet koppevaksinen, hvorav han drepte sin sønn med og en del andre.

Så hva gjør du med en hjenhinnebetennelse du IKKE får vaksine mot?

Skrevet

mi jente fikk kikkhoste til tros for at hun var vaksinert hun. Smittet av nabogutten som hadde det som også var vaksinert mot det.

Mulig hun fikk det mildere pga hun var vaksinert da.

p.s jeg velger alikevel å vaksinere ;)

Skrevet

Jeg har også hatt kikhoste selv om jeg var vaksinert. Men den har et mye verre sykdomsforløp om man ikke er vaksinert.

Skrevet

Det vet du fordi?

Dokumentasjon på det.

Hvordan har det seg at de vaksinerte får det framfor de uvaksinerte.?

Skrevet

Slutt å hiss deg opp for det. Jobber i helsevesenet og vet da godt at det har et verre forløp (erfaring). Orker ikke hoste opp en masser av dokumentasjon på det. Ikke alt er å finne på nett heller.

Skrevet

Ja så klart, alle jobber i helsevesenet når det passer seg. Forskjellen er at de fleste klarer å "hoste" opp det de referer til.

Er ikke hissig, men jeg vet hva jeg snakker om både av erfaring og referering.

Skrevet

Hvorfor små barn når smittefaren er når barna er eldre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...