Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er superduperforelska og drømmer meg bort dagen lang......hehe;) Noen som vil dele drømmen sin med meg? Jeg vil høre ALLE varianter! :-D
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Mitt drømmefrieri : Kjæresten tar meg med ut for å spise på en fin restaurant. Vi har pyntet oss slik at vi ser fine ut. Og når vi venter på maten begynner han å si hvor høyt han elsker meg. Også går han ned på kne og frir. Han har selvfølgelig ring, og ringen skal passe på fingeren min. Han har avtalt med noen han kjenner om at de i "skjul" skal ta bilder idet han frir, noe jeg ikke vet om på forhånd. Jeg blir fullstendig tatt på senga, visste ingenting om frieriet på forhånd! Jeg sier selvfølgelig ja, også kysser vi hverandre ømt! Og alle rundt vil synes det er kjempevakkert En av de neste dagene skal vi offisielltgjøre forlovelsen for vennene våre, og ber de komme til et av favorittstedene våre. Der får alle et glass vin, også sier kjæresten "på fredag fridde jeg til *****, og fikk ja", også blir alle kjempeglade og gratulerer oss og skåler for oss Også lever vi lykkelig i alle våre dager <3 Hehe.. omtrent sånn
maleen Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Tja om det var noe drømmefrieri vet jeg ikke men slik ble det i allefall bestemt at vi skulle gifte oss. Min kjære spør om jeg ikke kunne tenke meg å forlove meg med henne. Jeg har vært forlovet før så jeg sa på tull at hvis du finner en dato så forlover vi oss. Ho tok fram kalenderen, ok hva sier du til at du holder av fredag den 13. februar 2009. Hæ svarte jeg. Ja den dagen gifter vi oss hvis du vil da jenta mi, svarte min vakre kjæreste. Og til fredagen gifter vi oss. Blir kone og kone. Jeg gleder meg, har mange sommerfugler i magen nå.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Jeg liker måten du ble fridd til på maleen! Og lykke til på fredag!!!! Selv har jeg alvorlige problemer ved tanken på det de fleste vil kalle et romantisk frieri. Hadde kjæresten min fridd til meg på en restaurant og i tillegg gått ned på et kne, tror jeg at jeg hadde sagt nei. Han visste utmerket godt at jeg er slik. Derfor fridde han hjemme i sofaen mens vi så på dårlig tv. Helt perfekt:) Ikke var det ring heller og det blir et lite bryllup med bare de nærmeste. Jeg mangler brudegenet, men gleder meg til å gifte meg med kjæresten min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå