mamma til snart *2* søte små Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hei! lurer på om jeg skal starte på interiørskolen ved NKI. Det står at etter endt utdannelse kan en ta påbyggingsfaget offentlig miljø og kan da få tittel interiørarkitekt. Noen som har erfaringer med dette? mulighet for jobb? Er dette en fullverdig utdannelse, i fht å gå på vanlig skole? ;-)
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Eh ja. Jeg startet og klarte ikke å fullføre, av mange personlige grunner. Jeg hadde klart skolefritidsped tidligere og stått på det :-) Men jeg syns det er tungt å skulle jobbe alene med dette, og ikke ha noen til å pushe meg.....
polarn & pyrene Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Tanta mi holder ¨på å tar den utdannelsen nå og blir ferdig til våren som interiørarkitekt. Hun har ikke noe problem med å klare seg selv, men hun brenner veldig for interiør da. Jeg skulle egentlig ha gjort det sammen med henne, men var usikker på om jeg klarte det med to små barn hjemme. Men skal ta det kurset om ett par år tenkte jeg, når barna har blitt litt større og jeg har tid til å sette meg ned med det.
mamma til snart *2* søte små Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2009 noen andre som har erfaringer? er det en utdannelse på lik linje med å gå på skole? Hvordan er det å få jobb,blir en vurdert på lik linje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå