Gå til innhold

Hvor er bleier billigst nå egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kiwi kom vel best ut i en test i 2008, men nå har jo Rema 1000 begynt med de kjempepakkene med Libero også.

Rimi har Pampers-kort, også er det jo First Price og Coop bleier som ikke er så dyre.

Hvor handler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg handler på rema 1000, de store eskene. betaler 135 kr for 135 bleier, det er billig :)

Skrevet

Handler litt her og der. Men planen er Rema 1000. Vi bruker Libero og da de begynte med 1 kr bleien så er det jo ikke tvil om at det er billigst uansett hvor mange bleieavtaler de andre butikkene kan skilte med.

Skrevet

Handler på Kiwi. Rema er nok billig, men bruker stort sett up & go, så da er det ikke noe vits å kjøpe på Rema selv om det er billig.

Skrevet

Hvis du bruker libero er rema billigst på teip-bleier, og kiwi på up & go som honningmelonen sier:)

Og de er jo i tillegg de billigste butikkene å handle alt annet på så du sparer litt på det og:)

Skrevet

Vet du hvor langt ned i str de eskene går?

Vi har jo en i str 5 og en miniputt her snart. :) Nyfødtbleier er jo ikke så dyrt noe sted har jeg funnet ut, tror jeg har betalt 15 kroner og 20 kroner for de to pakkene jeg har liggende klare her.

Skrevet

Vi har for det meste brukt Pampers, men jeg synes ikke det er så stor forskjell på merkene.

Mat handler vi på Rema 1000 og Rimi, og innimellom på Kiwi.

Alt er sånn rimelig i nærheten.

Skrevet

vi handler på rema, småtten bruker pampers nr 4, betaler 70 kr for 88 bleier (tror det er det...) er ihvertfall 0,80 øre pr bleie. Har ikke sett etter bleier andre steder, rema er billigst og best uansett!

Brød handler vi av og til på kiwi eller meny, bedre utvalg av godt brød :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...