kitty67 Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er ble mamma første gang som 38-åring, og håper nå å overtale min kjære til å prøve å få et barn til. Jeg har nettopp fylt 41, og han er noen år yngre. Nå er jeg bekymret, fordi jeg siden nyttår har hatt mensen med 14 dagers mellomrom. Dette har aldri hendt før! Mine sykluser har pleid å være 21 til 28 dager lange. Er det noen som har erfaringer med dette? Bør jeg gå til lege? Jeg har jo et håp om å bli gravid, men er redd dette betyr at jeg er i ferd med å bli for gammel...
Tobarnsmamma!!! Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Hei. Jeg opplevde noe lignende for et års tid siden (jeg er omtrent så gammel som deg, har akkurat fylt 41 nå). Plutselig kom det blødninger i hytt og vær, flere ganger med rundt 14 dagers mellomrom. Jeg ble selvsagt bekymret. Gikk ikke til lege, men til akupunktør etter anbefaling fra flere her inne - du ser sikkert at det er ganske mange med blødningsforstyrrelser og sykluskrøll her inne på disse sidene. Og akupunkturen har hjulpet meg veldig - i løpet av noen måneder var syklusen stabil igjen. Ble gravid da, men mistet dessverre den lille i uke 14. Prøver igjen nå. Men akupunktøren mente ihvert fall at dette slyldes hormonforstyrrelser, som ikke er helt uvanlig. Kan selvsagt være noe annet også, men det ligner i hvert fall på sånn som jeg hadde det. Jeg vil råde deg til å prøve akupunktur eller gå til lege hvis du er urolig . Det er sannsynligvis hjelp å få. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå