Gå til innhold

2. gangs og kjenner liv allerede i uke 11???

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det virkelig være mulig å kjenne liv allerede i uke 11? er 10*5 idag, men ble målt til å være tre dager lenger på ul da jeg var 10+2 etter mine beregninger.

har et barn fra før og kjenner småbobler i magen og er sikker på at det er liv, men tenker at det må være fysisk umulig.

Noen som har peiling????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler akkurat det samme, kan bare ikke være noe annet. Ikke vært på UL enda, men etter beregninger er jeg vel 12+3 og jeg føler jeg har kjent det noen dager. Ikke ofte men innimellom.

Skrevet

jeg kjente liv med førstemann da jeg var 11+noe, så er mulig, men det er veldig sjelden..! :) fikk det bekreftet ved at jordmor fant hjertelyden akkurat der jeg hadde kjent bevegelser flere ganger i uke 12 :) spennende å se om jeg kjenner det like tidlig denne gangen, da blir det vel i neste uke eller uka etter det, er ca 10+3 i dag :) men har ingen forhåpninger..!

Skrevet

Så stas!!!! jeg er veldig sikker på at det er det samme jeg kjenner nå som forrige gang. legen sa at jeg hadde en kraftbaby i magen da vi var på ul.

Lykke til jenter!

Skrevet

jeg er selv andregangs... har kjent noe der to ganger...:) og vet hva forskjellen er kontra luftbobler osv;) og i følge ul ligger bebisen akkurat der jeg har kjent det, så.. ingen tvil:) gleder meg til pappan kan kjenne:)

Skrevet

HURRA, så glad jeg ble nå. Jeg er 11+3 i dag og mente å ha kjent liv i et par dager nå. Men så tenkte jeg at det kan da umulig være fysisk mulig, samtidig som jeg helt klart vet hva jeg kjenner. Nå ble jeg så glad for at det er flere som kjenner liv tidlig, for da er jeg enda sikrere på at jeg har kontakt allerede. Herlig!! Elsker å kjenne den lille "gullfisken". Sist tror jeg ikke jeg kjente noe før i uke 17... Vi er så heldige som får oppleve sånt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...