Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Har så lyst på noe enkelt å bære i til andremann, og synes ringslynge virker som det enkleste å knytte på seg. Noen som har erfaringer?
A og G Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 synes det var vanskelig de første gangene jeg prøvde den, og følte at jeg ikke fikk til. Nå er det kjempelett, så det er bare å øve seg litt Synes den er kjempegod, og snuppa elsker å være i den
mamarama og lille banan Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 jeg synes det ser enklere ut enn det er. jeg har ringslynge, men bruker den ikke, fordi jeg ikke føler jeg får det til. jeg hadde kjøpt sjal eller mei tai hvis jeg var deg. sjal ser vanskeligere ut å bruke, men søsteren min elsket å bruke det, det er visst enkelt hvis du øver deg et par ganger først.
Yo&La+spire Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Måtte øve litt, men direkte vanskelig var det ikke...Men anbefaler likevel sjal eller meitai framfor slynge da slynge blir litt tungt etterhvert....siden man bare bærer på en skulder.
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har brukt slynge til nyfødt og MT fra ca 2 mnd. Synes ringslynge er veldig greit til de aller minste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå