Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Har vært på boksing i dag. Det er kjempemorsomt:-) Halvannen time med knallhard trening. Skikkelig deilig sliten etterpå. Ellers så har jeg ikke hengt meg så mye opp i hva som skjer med kroppen. Fokuserer på å få igjen kondisen:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 går ikke sånn kjempebra!! men pøver også å fokusere på de små tingene. første målet er nå og få en god kondis som deg. s¨prøver å trene 3-4-5 ganger i uka.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 har begynt med corebar trening, og trener der 2 ganger i uka:) kjempehærlig!!
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Får nå trent litt med hjemmeapparatene mine noen dager innimellom, ikke blitt så regelmessig som jeg hadde planlagt ennå. Spiser mindre godis. Veier 1 kg mindre, men er superlenge siden sist jeg veide meg så jeg aner ikke når den forsvant :-/ Tror også det kan ta laaaang tid før jeg er nede i vekten jeg vil ha, for nå til å begynne med legger jeg heller litt på meg pga mer muskler i bena etter apparattreningen.
Kulå Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Blæh, det går kjempedårlig : ( Har ingen motivasjon, er trett og sliten for tiden. Spiser bare dustemat og masse snop. Trener bare 1 gang i uka, tur blir det lite av.. HJEEEEEEELP!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Her går det kjempefint:D)) Gått ned 7 kg på 14 dager, motivasjonen er på topp!!! Trener corebar 2 ganger i uka, går litt på ski innimellom....glad det er føre til det, for hater å gå på fotene...hehe:) Kuttet ut gotteri og brus, og spiser sundt og lite...)
Gjest Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Åh, folkens kan jeg hive meg på? Jeg MÅ ned 5 kg! Har spist tonnevis med sjokolade den siste tiden. Argh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå