Gå til innhold

Supergjengen!! Hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på boksing i dag. Det er kjempemorsomt:-) Halvannen time med knallhard trening. Skikkelig deilig sliten etterpå. Ellers så har jeg ikke hengt meg så mye opp i hva som skjer med kroppen. Fokuserer på å få igjen kondisen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går ikke sånn kjempebra!! men pøver også å fokusere på de små tingene. første målet er nå og få en god kondis som deg. s¨prøver å trene 3-4-5 ganger i uka.

Skrevet

har begynt med corebar trening, og trener der 2 ganger i uka:)

kjempehærlig!!

Skrevet

Får nå trent litt med hjemmeapparatene mine noen dager innimellom, ikke blitt så regelmessig som jeg hadde planlagt ennå. Spiser mindre godis. Veier 1 kg mindre, men er superlenge siden sist jeg veide meg så jeg aner ikke når den forsvant :-/ Tror også det kan ta laaaang tid før jeg er nede i vekten jeg vil ha, for nå til å begynne med legger jeg heller litt på meg pga mer muskler i bena etter apparattreningen.

Skrevet

Blæh, det går kjempedårlig : (

Har ingen motivasjon, er trett og sliten for tiden. Spiser bare dustemat og masse snop.

Trener bare 1 gang i uka, tur blir det lite av..

HJEEEEEEELP!

Skrevet

Her går det kjempefint:D))

Gått ned 7 kg på 14 dager, motivasjonen er på topp!!!

Trener corebar 2 ganger i uka, går litt på ski innimellom....glad det er føre til det, for hater å gå på fotene...hehe:)

Kuttet ut gotteri og brus, og spiser sundt og lite...:))

Skrevet

Åh, folkens kan jeg hive meg på?

Jeg MÅ ned 5 kg!

Har spist tonnevis med sjokolade den siste tiden. Argh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...