Bimmelim Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hei! Skal til med mitt andre fryseforsøk. Bare lurer på hva "optimal" tykkelse på slimhinnen er? Min var 12 mm tror jeg på ultralyden her om dagen. Noen som vet?
lightblue Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Herregud så heldig du er!! Min blir visst ikke tykkere enn ca 7mm den, og det er visst i minste laget... 12 mm er såvidt jeg vet veldig fin tykkelse. Lykke til!!
hegeno Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 har hørt at det optimale er 10 til 12, så 12 er helt perfekt:)
knappis Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Ja, 12 mm høres veldig bra ut! Jeg har hatt 2 fryseforsøk, 1g var slimhinnen 8 mm og 2 gang 9 mm, og neg resultat. Noen som har noen tips til hva man kan gjøre for å bedre dette? Er det enda sterkere dose med Progynova?
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Hei Bimmelim! Det hørtes ut som en kjempefin tykkelse på slimhinnen din. Jeg tok UL på dag 10 etter mensstart og da var den 9 mm. Startet med progynova på 2. blødningsdag. Dagen etter startet jeg med progestan og etter 5 dager fikk jeg satt inn 2 blastoer. Vet ikke hvor tykk den var på innsettinsdagen, de sa bare at alt så fint ut. I mine papirer står det at når slimhinnen er 8 mm eller tykkere, planlegges oppstart av Progestan og tilbakeføring av egg. I mitt tilfelle resulterte det i graviditet, men endte med en MA i uke 7. Lykke til, Bimmelim!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå