Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg står oppført som dagmamma, og forrigeuke ringte det ei dame og lurte på om jeg kunne være dagmamma for sønnen hennes. Jeg har allerde fått nok barn, men tenkte jeg kanskje kunne "presse han inn" hvis det ikke var snakk om mange timer i uka. Men neida, det var ikke fast det var bare for én dag. Jeg pleier vanligvis ikke å ta inn barn kun for 1 dag, men var grei ig sa ja. Så sendte jeg melding til henne i kveld og spurte når de skulle komme i morgen. Avtalten var klokken 08, men jeg tenkte de kanskje ville komme litt før siden vi ikke kjenner hverandre. Da fikk jeg svar om at hun ikke trengte pass likevel! Og dette var nå istad, og han skulle komme i morgentidlig.. da blir jeg irritert altså!!!! Syns det var frekt, nå har jeg ordnet og handlet inn mat tilpasset den ungen osv.. også tok hun seg ikke bryet med å gi beskjed engang. Har lyst til å be hun sette over den avtalte betalingen på kontoen min jeg.. haff, folk eier ikke folkeskikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå