Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Vi prøver på nr to og har bare prøvd i 2 mnd enda. Sambo har en kronisk sykdom som han må ta medisiner mot (ikke veldig alvorlig). Fikk nettopp vite at medisinen reduserer antall svømmere, så hvis vi ikke fikk det til måtte han vurdere å kutte ut medisinen. Da han spurte om han burde kutte ut med en gang fikk han et veldig klart nei. Sannsynligvis er det mange nok igjen til at vi skal få det til. Men jeg lurer litt på hvor lenge syns derer er lenge i en slik sammenheng. Syns det virker altfor lenge å vente et år. Jeg vil jo ha baby nå!!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Vel, du dere må huske på at det er helt vanlig å prøve i ca 1 år før man blir gravid.. jeg kjenner følelsen din, man vil jo bli gravid nå!! med engang!! Men jeg ville nok ventet litt til, gitt det, tja 6 mnd kanskje... Det må dere jo nesten se på selv.. En annen ting er jo at det tar 3 mnd før alle sædcellene hans er byttet ut.. Og det kan jo bli lenge for ham å gå uten medisin - selv hvis du blir gravid med engang etter at de er "byttet".. Da er det jo ca 4 mnd uten medisin for ham.. Gi det litt tid, slapp av og vær tålmodig (er det ikke irriterende når noen sier det til deg?) så kommer det tilslutt.. Vi har prøvd i 1,5 år nå, og venter fremdeles...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 6 mnd er sikkert fornuftig. Jeg vet at det er vanlig å prøve i et år, men hvis vi skal vente et helt år først og så et år uten medisiner så syns jeg det blir lenge. Vi har jo ikke prøvd så lenge enda, så jeg kan jo ikke klage. Takk for svar og lykke til med prøvingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå