Gå til innhold

Tvillinger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på UL sist uke. Fikk da vite at det ikke var liv i fosterne. Det var/ ville ha vært enegedde tvillinger. Gynekologen trodde de hadde sluttet å leve i uke 5 eller 6, og jeg ville nå har vært i uke 12. Dvs det var lenge siden det skjedde, men kroppen min hadde ikke "reagert" på det. Skulle egentlig til utskraping sist mandag, men på søndagen kom alt ut av seg selv. Har blødd frem til i dag, dvs ca en uke.

Lurer på om det er noen andre som har mistet tvillinger? Hvor lang tid tok det før dere ble gravid igjen, og var det tvillinger neste gang også? Vi vil prøve igjen så fort som mulig, og får bare krysse fingrene for at ting går bedre da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var trist lesning:( Jeg har desverre ikke noen svar på spørsmålene dine. Men vet at mange blir fort gravide igjen etter en sa/ma fordi kroppen fortsatt er ganske full av hormoner. Ønsker dere lykke til med prøvingen!

Skrevet

Hei. Trist å lese om det dere har vært gjennom.

Vi mistet tvillinger februar 2007. Men under litt andre omstendigheter. Den ene lå i livmoren og den andre lå i egglederen. Var 7-8 uker på vei da egglederen sprakk. Under UL fant de ut at jeg hade et embryo i livmor også, men mistet dette også.

Vi ble gravide med bare 1 eggleder kun 3,5 mndr etterpå. Men da ble det "bare" 1 barn.

Vet det er en mager trøst, men når livet i magen ender så tidlig var det mest sannsynlig ikke levediktig. NAturen gjør en god jobb på den måten. Det er min trøst.. Tenker av og til at jeg egentlig skulle hatt tvillinger på snart 18 mndr nå, men kunne ikke vært foruten min lille hjerteknuser Lucas. Dit kommer nok dere også. Men det er lov å sørge, uansett hvor tidlig eller sent man mister, så tror jeg det er viktig å sørge.

Lykke til i tiden fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...