Gå til innhold

Er ikke dette en perfekt dåpsgave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de er litt harry jeg da.. Ville blitt skapfyll hos oss.. Men det er meg da :)

Skrevet

har ei venninne som har fått sånn til sønnen sin. Ho liker det kjempegodt....kunne tenkt meg sånn selv jeg

Skrevet

Harry? Hva er harry med det?

Skrevet

Jeg ble venldig glad for de teppene jeg fikk da han var nyfødt ihvertfall.

Regner me dette er et slikt han kan leke på? Så jeg syns det var en fin gave :)

Skrevet

Et teppe kan være en fin gave, men jeg hadde heller brukt et annet teppe... Ikke syns jeg det var veldig fint og jeg er litt enig i at det er litt harry med navneteppe, akkurat som jeg syns det er harry med skilt på vogna.

Men det kommer jo helt an på stilen til foreldrene til barnet! Hvis du vet at dette er deres stil, så er det en fin gave.

Skrevet

Vi kjøpte dette teppet i dåpsgave til sønnen til ei venninne. Hun ønsket det i gave, men når jeg tenker etter har jeg ikke sett teppet siden dåpen...

Skrevet

Jeg liker ikke slike tepper, men kjenner fler som gjør det. Du kjenner foreldrene best.

Skrevet

Veel... jeg synes virkelig at disse teppene er utrolig harry, og jeg kan garantere at jeg aldri hadde kommet til å brukt et slikt teppe. Ikke hadde jeg blitt spesielt glad heller, for alle som kjenner meg burde vite at jeg ikke liker slike ting...

Men hvis du kjenner de som skal få det godt, og vet at de liker slike ting, så er det vel en fin gave. Bare klarer ikke å forstå hva man skal bruke de til?

Skrevet

Må nok si meg enig, selv om jeg ikke vet om harry er ordet på smaken. Noen liker jo sånne ting, og en vet jo det om en kjenner foreldrene. I vår famlie hadde ikke en sånn gave vært særlig godt mottatt.

Skrevet

Syns ikke det var noe særlig fint nei..

Men som noen andre her sa: Du kjenner jo foreldrene best, og vet vel om de blir glade for det :o)

Skrevet

synes det var ett fint teppe jeg! Men litt stiv pris for ett teppe kanskje? Ville liksom ikke hatt ett teppe til nesten 700 som bare skal ligge på gulvet når mini leker! Vi har ett fra ikea som er mye mer spennende en det! :) Men igjen..litt koselig med navn og sånn på!

Skrevet

Syns kanskje det var ukurant str på teppe. Burde vært 100x100cm om det skulle vært optimalt.

Skrevet

Tror jeg hadde blitt litt skuffet over at noen hadde brukt så mye penger på ett teppe. Jeg syns ikke de er noe fine.

Ungene har fått tepper, ulltepper. Noe jeg har blitt kjempeglade for at de har fått og de er kjempe glade i de nå. De har blitt brukt utrolig masse, igrunn noe ungene har brukt mest av hva de har fått som små.

Skrevet

Det er en perfekt dåpsgave for foreldre som setter pris på sånne ting, var ikke det et greit svar;) Det er ikke helt min stil, men jeg kjenner ei som sikkert hadde blitt henrykt over et sånt teppe.

Skrevet

Ikke noe jeg ville brukt. Ville heller hatt ett rørosteppe.

Jeg vet virkelig ikke hva vi skal gjøre med alle disse teppene. Tror vi har rundt 20 stk og det jeg liker beste er ett nøstebarnteppe i ull/silke jeg selv har strikket.

Skrevet

Jeg liker heller sånne tepper. Hadde satt mer pris på et skikkelig teppe.

Veldig glad i Ludvik ullteppet mitt fra kid

Skrevet

mente princess:D

Skrevet

Min mann kjøpte rørosteppe i en grei str til snuppi, vi har brukt det på golvet, i vogna, og hun kan ha det med seg videre i livet. Er ikke full størrelse, men heller ikke babystr. Ellers brukte vi masse et Bergerpledd i ull i babystr, og bruker det enda på hytta. Det er helt supert å ha i vogna-) Når hun var bittelita lå hun masse på det teppet her hjemme!

Det teppet med navn er ikke helt i min smak:)

Skrevet

Jeg har også titta på det teppet, men fant en annen ting vi valgte til ei jente vi skal være faddere for. En liten barnestol, malt i den fargen du vil, med navn, vekt, lengde, tidspunkt osv. samt et motiv og en hilsen fra oss. utrolig søt gave synes jeg da :)

Skrevet

Jeg synes barneparadis har mye fint, men de teppene er ikke blant dem. Jeg synes de er veldig harry.. Hvis du ikke vet at foreldrene liker den type ting hadde jeg ikke kjøpt det.

Skrevet

Så utrolig morsomt at noen faktisk synes det teppet er harry!! *ler*

Vi kjøpte et tilsvarende teppe til vår datter i julegave vi, ikke for å bruke, men som et minne hun kan ha resten av livet.

-og tro meg, er det en ting jeg er HELT sikker på, er det at det ikke er noen som ville finne på å kalle meg om min kjære for harry! *ler igjen*

Vi hadde syntes det var en fin gave vi, men hadde som sagt ikke kommet til å bruke det i hverdagen.

Skrevet

Man trenger da ikke være gjennomført harry for å like enkelte ting som er harry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...