Gå til innhold

kjenne eg blir førtvilt=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

no har eg vært hos lægen og fått bekrefta mine mistanka. har kraftig bekkenløsning i uke 20. det e heilt sykt.

blir ikkje å komme meg tbake t jobb før etter svangerskapspermisjon.

det e ikkje nå gøy.

har en mann som jobbe borte før tia så eg e aleina med en liten gutt på 1,5år i tillegg, som har funne ut at alle grense ska testes heile dagen.

dettan tar på humøret.=(=(

syte innlegg=(=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Det hørtes ikke noe kjekt ut... Skal han være lenge borte da?? Får håpe det at du ikke går på jobb klarer å holde det noenlunde i sjakk slik at du kan være litt aktiv i hvert fall. Og så håper jeg han snart kommer hjem og tar vare på deg!!

Skrevet

ja det e ONT=(

han blir borte ihvertfall 4-5 uke til. kjenne at eg glede meg nå vanvettig til han e ferdi.

takk før støtte det hjelpe på humøret=)

Skrevet

Men han jobber ikke borte fast?? Det er tross alt greiere når man er to...

Men husk at store deler av den perioden du skal gå frem til termin er vår og sommer, og forhåpentligvis solfylt og varmt. Det hjelper meg godt i tunge stunder å tenke på mai og juni :o) (Og April for oss som bor sørpå...)

Skrevet

ja det e sant=) det e snart vår =)

eg vente en juni prins=) katti har du termin?

Skrevet

25 juni! Så det blir en liten st.hans prinsesse. Selv om jeg håper at hun klarer å snike seg ut før skoleferien begynner, slik at hun får lov å ha bursdagsselskap med de i klassen når hun blir eldre. Kjedelig å ha bursdag i ferien, så det var dårlig planlagt av oss... ;o)

Skrevet

min termin e 30 juni så eg e ikkje nåkka likar=) han her va ikkje planlagt i det heile tatt men herregud så velkommen han e=)

du kan komme hit så kan dem feire ilag=)

det eg e gla før e at ungan mine får kver sine daga. den andre gutten min har bursdag 24 mai.

men eg huske sjøl korsen det va å ha bursdag på sommarn og alle va borte, det va ikkje nå kult.

Skrevet

Hehe... Vi hadde vel ikke planlagt så mye vi heller, det handlet litt mer om "det som skjer det skjer". Men vi ville jo begge, og gjerne så fort som mulig. Så sykt glad for at alt satt som det skulle nå. Mista tre stk i fjor, så jeg føler at jeg har hatt veldig lite jeg skulle ha sagt om den endelige termindatoen, men skal bli fint å få en som har bursdag på sommeren. Så får vi heller ta på oss å ha avslutningsfest før skolen slutter :o) Kanskje litt langt å reise over hele landet for å feire bursdag?!

Og så får vi heller planlegge litt nøyere med neste... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...