Musemor med tre søte små Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hvor lang tid tok det før dere fikk tilbake mensen?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har hatt SA. Tok akuratt 6 uker før jeg fikk mensen igjen, men var ikke mye som kom da. men 2 gangen fikk jeg skikkelig mens igjen. så er inne i normal syklus nå. hatt mens 2 ganger siden SA.!
Musemor med tre søte små Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Takk, må vel bare smøre meg med tålmodighet litt til da. Er 4 uker siden MA, har litt lyst til å "komme igang" igjen.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Ja, det skjønner jeg godt men du trenger jo ikke å ha mens igjen før du begynner å prøve.. men legene anbefaler det!!!
Musemor med tre søte små Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2009 Ikke komme i gang som i form av å prøv igjen, det føler jeg meg ikke helt klar for, men mer komme i gang i form av å føle at kropp er har startet igjen på en måte. Føle at alt er som det skal, at ting fungerer.
velsignet med to Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Hos meg tok det lang tid, oppdaget MA i august og fikk mens tilbake i slutten av november...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå