November nurk, i Desember Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 leste dette i dag. Jeg får så vondt at jeg blir kvalm. kan ikke folk lære??!!!!! Må slutte å tenke på det. begynner å gråte igjen. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=540574
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 stakkars lille gutten!! Men nå begynner jeg å bli lei av å lese om alle di stakkars babyene som dør rundt i verden,det er så urettferdig at sånne ting skjer!!
LilleBjella Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Forferdelig grusomt. Akkurat nå ligger sønnen min i sprinkelsenga, mens min 40 kg tunge datter på fire ben, ligger i dobbeltsenga vår og passer på. Lukker jeg døra inn til soverommet, skraper og piper hun på døra, og vil inn. Skal være der babyen er. Men jeg går aldri fra dem alene. Og kan ikke si med sikkerhet at dette aldri kan skje oss. For hunder reagerer instinktivt. Så det er viktig å ta alle forholdsregler, også de som har de mest godmodige og snilleste hundene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå