*Fødeklar med en pike i magen* Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Har en hel masse spørsmål hvis det det er 3Dultralyd der. Er dem flinke? Hvor mye koster timen? Får man med bilder og dvd fra ultralyden? Hvor lenge i forveien må man bestille timen? Har dem hjemmeside jeg kan undersøke? Hva er tlf-nr dit? Jeg skal kanskje dit om 8 uker, og da er jeg 29 uker på vei, og vi har ingen private klinikker her i nord-norge så tenkte å reise dit å ta (det er 90 mil) så trenger virkelig å vite dette. Takker så masse for svar
*2små*gull* Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Hei. Jeg har ikke vært der selv, men kjenner en del som har vært der!! Tror det er ganske lang venteliste, men det finner du jo ut når du ringer dit.. http://medicus.no/ er adressen til hjemmesiden, og der finnerdu også priser (det er veldig dyrt, men har hørt at man får prisreduksjon om det skulle skje at bildene blir uklare)!! Håper det hjalp deg litt på veg=) Gleder meg til jeg selv kommer så langt at jeg skal dit, men det blir vel ikke før i mai for min del!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå