Gå til innhold

Har dette vært et symptom for noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM 16 januar. Er veldig glad i kaffe,første jeg tenker på om morgenen osv;=)

I går og i dag synes jeg plutselig ikke kaffe smaker det samme som før..ikke direkte vondt,men ikke noe godt. Har en søtlig smak i munnen.

Kaffen smaker en blanding av søtt og beskt..hmmm??

Noen som har opplevd dette som et graviditetssymptom?

En annen ting som er annerledes denne måneden,er at jeg ikke kjenner de vanlige murringene som jeg vanligvis gjør hver måned. Ikke så mye ømhet i puppene,eller murringer i magen.

Kjenner jeg "grøsser" i puppene når jeg gjesper..merkelig..

Takker for svar;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp jeg;)

Skrevet

her så småkiler det i puppene når jeg gjesper;p

pepsi max smaker annerledes for min del, så drikker ikke noe særlig av det lenger.... drakk det hele tiden før jeg ble gravid... drikker ikke kaffe så det kanjeg ikke svare på;) tåler heller ikke fårepølse lenger, lukter gjør meg utrolig dårlig...

Skrevet

husker vi hadde en lærer en gang som var stordrikker av kaffe... men når hun var gravid likte hun ikke kaffe....... hun kunne aldri holde svangerskap hemmelig;)

Jeg drikker selv ikke kaffe, men klarer ikek å spise gulrøtter nå...hverken rå eller kokte, noe jeg spiser mye av til vanlig. Måtte til og med pille de ut av lapskausen;) De smaker rett og slett helt feil;)

Skrevet

Mulig at det er litt for tidlig for meg å kjenne smaksforskjeller (litt over 5 uker), men i går smakte pizzaen mugg! Mannen min syntes ikke det, han syntes den smakte helt fint. Lagde pizza selv, alt var kjøpt inn dagen i forveien og var ferskt. Brukte ingen gamle råvarer. Jeg syntes ikke at hele pizzaen smakte mugg, men noen biter! Merkelig. Men kan jo hende at det ikke har noe med graviditet å gjøre, vet ikke.

Skrevet

Hehe, jeg er også vanligvis glad i kaffe, men nå greier jeg det ikke. Var ikke sånn sist jeg var gravid... Og så liker jeg ikke paprika når jeg er gravid. Smaker rett og slett spy!

Skrevet

...men da er det jo veldig bra at de har laget Grandiosa pizza UTEN paprika?? ;)

Nei, uff...er ikke noe gøy når ting man liker til vanlig smaker rævva...Men jeg har det på samme viset; har en usmak i munnen til tider, da er tannpuss det eneste som hjelper....

Skrevet

akkurat det samme her! har ikke lyst på kaffe lenger. min mor var også sånn, derfor klarte hun aldri holde det lenge hemmelig at hun var gravid;)

Skrevet

Er vel ganske normalt at mat og drikke ikke smaker slik som før under svangerskap. Kan ikke drikke noe annet enn vann, alt annet smaker ekkelt. Men er jo greit at det er vann og ikke cola som går ned :P

Skrevet

Jepp, samme her.

Første svangerskap kunne jeg ikke fatte hvorfor jeg ikke taklet kaffe lengre. Også kjøttdeig..

Og nå igjen.. kaffe byr meg så i mot. Jeg klarer ikke å smake det i det hele tatt. Så det var litt av en prøvelse sist vi var på kaffebesøk. Hver gang vertinna gikk ut av rommet måtte mannen min kaste seg over koppen min å drikke min også så hun ikke skulle merke noe. he he.. ble mye kaffe på mannen min den kvelden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...