Gå til innhold

Dreamer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei baib...

Syntes det var trist og høre om bestemoren din.. Det er aldri noe hyggelig når noen av våre kjære blir syke.. Håper det ordner seg...

Ellers er det ikke så mye som skjer her da.. Trene og oppgave.. hehe..

Men jeg var jo hos legen på Fredagen og fikk svar på alle prøvene de tok.. De målte jo alt av hormoner og alt.. Fastende og tidlig i syklusen, så alt skulle være gjort riktig.. Og jeg er heeeelt frisk... INGEN avvik what so ever.. Så eggbeholdningen min og alt er bra og ingen fare for at jeg nermer meg overgangs alderen=))) Har fått en den hjelp av Tryne for og tyde svarene... Det var kjempe snillt!!!!!!

Det betyr at om det ikke er no på selve eggstokkene eller at Anders har dårlige svømmere så skal det i utgangspunktet ikke være noe i veien for og bli gravid. Kanskje jeg bare trenger et dytt av pergo.. Venter tolmodig på time hos gyn!

Jeg fikk noen piller av legen som hjelper meg med og stoppe mensen.. Så etter 6uker ser det ut som det endelig går mot slutten.. I dag eller i morgen tenker jeg... STAKAR Anders da, da skal han få gjennomgå... Han er til og med advart.. hehe...

Du da? Går det bra ellers? Du trudde jo kanskje at du fikk litt lengre lut.fase denne gangen... Hvor i syklus er du nå? 1uke til ikm ca? Merket noe? TYPISK om dere skulle klare det denne gangen.. hehe Så Marius slapp og teste seg.. Jeg trur jeg ville tvunget han til og teste uansett jeg.. hehe

Ble langt dette.. Men måtte litt oppdatering til..

Stor klem fra meg.. håper alt ordner seg for deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...