hehs Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 hei damer! jeg har bekkenløsning forran som man kaller det,nedentil på en måte, er der det i allefall er vondt. det jeg lurer på er når/hvis hodet fester seg har det blitt bedre for dere da? er forresten i uke33 nå!
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 sist jeg hadde bekkenløsning ble bekkenet mer stabilt helt på slutten da hodet hadde festet seg.
Kissy 3barnsmor:)) Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Hellu:) Jeg har smertene der fremme, på skambenet, eller hva man nå kaller det. Hadde det også slik i mitt 2. svangerskap. For min del ble det IKKE bedre når hodet festet set, det presset enda mer på. Hodet festet seg tidlig i alle mine svangerskap... Er i uke 34:) Håper det blir bedre for deg etterhvert, ikke noe godt dette nei:S
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Hei. Jeg er i uke 33 og har den siste uken fått veldig ondt der nede.. Har vært plaget av bekkenlåsning tidligere, men syns dette er mye verre!! Håper det gir seg like brått som det kom, blir lenge å gå slik i 7 uker. Noen som vet om det hjelper med bekkenbelte?
passilurken Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 tvert i mot, det blir bare verre og verre og verre... hurra... gledet meg over at "bekkenet blir mer stabilt når hodet fester seg", men den gang ei... er nå kommet så langt at jeg ikke kan gå uten krykker (selv med klarer jeg knapt gå 100m), kan ikke kjøre bil, og alt er vondt hele forbanna veien. ja ja, jeg har bare 12 dager til termin:)
Mizz-Lene Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Uff.. Kjipe greier det her. Har dere sånn " stikking" opp i skjeden, spesielt når dere bøyer dere ned og opp igjen? Hos meg gjør det vondt nederst i magen, kjennes nesten ut som vonde kynnere. De kommer uten spesielle fysiske utskeielser. Er dette bekkenløsning foran??
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Uff, sliter veldig med det samme som beskrevet ovenfor.. Var nødt til å få meg legetime i dag, da jeg var veldig usikker på hva denne smerten egentlig var.. det er jo fryktlelig vondt i underlivet lissom, en veldig uvant følelse.. Og ja, dette er altså en type bekkenløsning. Legen avkreftet at dette ville bli bedre før fødsel, men da min lille gutt ikke har festet seg ennå kan dagene oppleves forskjelige i forhold til hvordan han ligger.. Jeg er nå i uke 36, og det startet så smått tidlig i forrige uke. Annet enn at dette er skikkelig vondt, så ser det jo også veldig dumt ut.. Jeg gå som en pingvin bortover, og synes ikke livet smiler til meg akkurat nå.
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Hei, jeg har hatt ubehag og vondt ved skambenet og deromkring nesten siden jeg ble gravid. Jeg er en av de som ble plaget med bekkenløsning svært tidlig. Jeg hadde noen få uker ca midt i svangerskapet hvor det gikk bedre, men nå er det tilbake til å være veldig vondt. Man blir jo lei, men jeg tenker som så at det er verdt det tross alt :-) Om det blir bedre når hodet fester seg vet jeg ikke, men det virker ikke "logisk" hvis du skjønner ? Når smerten sitter rundt skambenet og nedentil, så innbiller jeg meg jo at det vil bli verre, fordi presset nedover vil bli større. Jeg er iallfall forberedt på at jeg vil bli endel verre mot slutten av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå