Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Altså, broren min er åpent homofil. For en stund siden innledet han et forhold til en gift mann (gift med en kvinne- de har ikke barn sammen men jeg vet at hun maser om at de skal få!). Denne mannen har aldri hatt et forhold til en annen mann tidligere, men har nå gått å¨forelsket seg i broren min. Relasjonen med kona er dårlig! Synes så synd på broren min, som er en fölsom sjel. Han er så lei seg for at han ikke kan få väre med denne mannen "på ordentlig". Han lengter etter å få bo med han osv. Mannen har forespeilet for broren min at han skal gå fra kona, men får seg ikke til å gjöre det. Hvilke råd skal jeg gi broren min? Jeg pröver å få han til å avslutte dette forholdet da jeg anser at det er dödfödt fra begynnelsen av. Men, jeg har truffet den andre mannen flere ganger, og jeg liker han virkelig! er en flott, sympatisk, smart mann som hadde passet broren min perfekt! Broren min ringer og ber om råd, men jeg vet ikke lenger hva jeg skal si! Er fryktelig glad i broren min og vil at han skal ha et godt liv!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Si det da vel; at du gjerne støtter han, men ikke vet hva du skal si. Er jo ikke så lett for deg å vite hva denne andre mannen vil gjøre og det forstår nok broren din også
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 syns du skal hjelpe dem jeg.. eventuelt be dem skaffe en rådgiver. for hun kona burde få vite det så tidlig som mulig. kjæresten til broren din har det ikke godt. tenk så grusomt å føle det sånn inni seg uten å kunne skrike det ut. gå å skjule seg for alt og alle som han er glad i. tenk på kona som kan få tid til å treffe andre. tenk om hun blir gammel uten barn så får hun vite at mannen har lyvd til henne i alle år. hun kunne fått et nytt liv med en hetro mann å fått barn. levd et ærlig liv. kansje du kan ringe til en rådgiver som kan gi deg tips til hvordan du kan hjelpe.. syns det er flott at du kan se at det er en flott mann selvom han går bak ryggen på kona
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Når tid ble det greit å være 3 part i et gift forhold? Rævpuleren din av en bror skulle dra seg langt bort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå