Gjest Sekretøsa Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 så grusomt!!! hun er jo bare 4 år, starter dem så tidlig?? Skal ta det opp med bhgpersonalet altså, men flere ganger har hun sagt at hun ikke har noen å leke med, at de andre mobber henne fordi at hun er kjæreste med en gutt der (noe hun ikke er, så hun bilr sint og lei seg), de sier at hun er dum,stygg, teit osv osv.. jeg har ikke hørt dette selv, men hun forteller det jevnlig.... guttene der har også til vane for å gjemme tingene hennes, som f.eks skiskoa, som resulterte i at jentungen ikke fikk gått med de splitter nye rosa skia sine når de skulle ut... tenk så det smerter et lite hjerte da!!! Mammahjerte mitt får hvertfall vondt Jeg er utrolig misfornøyd med barnehagen i det store og det hele, og nå vurderer jeg sterkt å bytte... hun gleder seg så til hun skal til pappaen sin, for da slipper hun å være i bhg, og jeg må sende henne dit Onde, onde mamma!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Ja, det kan starte så ttidlig, dessverre... :0( Ta det opp med barnehagen, dette SKAL de gjøre noe med. Lykke til, kjenner mammasmerten helt hit..
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Uff så grusomt da ( Jeg hadde byttet bhg om dem lar barna drive på slik. Eller kanskje dem ikke har sett det? En vennine av meg sin datter ble også mobbet i bhg, husker ikke helt hvordan det der var men var snakk om at bhgpersonellet mente at det var ikke så mye dem kunne gjøre med det. Hallo, da hadde jeg hvertfall byttet med engang!
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Ja, det er kjempegrusomt! Har selv blitt mobbet i alle år, og det er ikke noe godt! Hun er en aktiv jente, som går overens med alle, men nå vil hun faktisk ikke i bhg! i dag var hun kjempelei seg, fordi minsten skulle være hjemme (syk) og hun måtte i bhg Problemet med å bytte nå er at vi vil flytte herfra før hun begynner på skolen, så jeg vil liksom ikke bruke opp en bytt, om dere skjønner...
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Har du tatt det opp med leder? Slik bør det ikke være, men jeg vet hvor slemme søte små barn faktisk kan være med hverandre, de er ofte ikke så uskyldige som de ser ut som, og ofte gjør de det bak ryggen på voksne også. Ville sett på muligheter for løse det, men hvis du ikke er fornøyd og de har en slik ukultur så forstår jeg det godt at du vil bytte. I barnehagen til ungene er det fokus på følelser fra smågruppe stadiget...og bortsett fra at barna har vært mye syke så har jeg vært fornøyd ellers siden barna trivest godt, for det er vondt når de ikke trivest i barnehagen eller på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå