Gå til innhold

kan noen hjelpe meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi fyller 2 år til søndag og jeg ville lage gele men en figur... noen som vet om en internett side eller kan komme med noen tips til meg??? :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lager gele i en bamseform som jeg kjøpte på nille. Kostet 20 kr :)

 

Et annet forslag er å kjøpe en pakke blanke plastglass, og ha gele i flere farger oppi, f.eks rød, oransje, gul (grønn, blå) slik at det ser ut som regnbue. Da må du avkjøle geleen godt før du tømmer oppi.

Skrevet

ja det er ikke så dumt.... ingen andre forslag??? no hjemme side man kan få ideer fra eller no?

Skrevet

Cacas.no tror det er noe som heter det? Har kjente former som cars osv

Skrevet

takk alle sammen:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...