#elsker jenta mi# Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 jenta mi fyller 2 år til søndag og jeg ville lage gele men en figur... noen som vet om en internett side eller kan komme med noen tips til meg??? )
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 jeg lager gele i en bamseform som jeg kjøpte på nille. Kostet 20 kr Et annet forslag er å kjøpe en pakke blanke plastglass, og ha gele i flere farger oppi, f.eks rød, oransje, gul (grønn, blå) slik at det ser ut som regnbue. Da må du avkjøle geleen godt før du tømmer oppi.
#elsker jenta mi# Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 ja det er ikke så dumt.... ingen andre forslag??? no hjemme side man kan få ideer fra eller no?
Stratos med 3 barn Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Cacas.no tror det er noe som heter det? Har kjente former som cars osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå