Peyton Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg fikk telefon fra legen idag, har hangla i over to mnd'er nå..er skikkelig sliten og daff så jeg var hos han for to uker siden og prøvene viste stille lungebtennelse så imorra skal jeg begynne på kur... Men jeg glemte helt å spørre om hverdagslivet ellers? Han sa jeg skulle ta det litt med ro, men med full jobb som er ekstra stressfullt akkurat nå pga mye ansvar og to barn, så er det bare natta jeg får tatt d med ro... Var dere sykemeldte når dere hadde stille lungebetennelse?? Og vil det ha noen innvirkning på pencillinen om jeg ikke tar det med ro??
du og jeg og vi to Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Jeg hadde nok bare jobba som vanlig, men ikke trent eller styrt noe videre utenom det som må til. Penicillinen fungerer som den skal uavehengig av om du tar det med ro eller ikke, men kroppen har jo godt av litt hvile når den er syk. Prøv å komme deg i seng tidlig så du sover godt om nettene, og så får bare kuren gå sin gang. God bedring!
Peyton Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Takk for svar! Sånn jeg og tenkte, men var greit å høre med noen andre og:) Ha en fortsatt fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå