2små*og en på vei:) Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 merket i dag svart hardt belegg på to av tennene på gutten min.. pusser hver morgen og kveld, å bruker fluor. hva mer kan jeg gjøre? noen som har erfaring med det?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Jeg har ingen erfaring med tannstein på barn... Men jeg har et tips til deg, om det er tannstein han har Tannlegen min lærte meg dette sist jeg var hos han Bruk et viskelær, et sånt med rødt og blått i hver sin ende. Skjær til en spiss, og puss bort tannsteinen med viskelæret! (Det må være av den litt grove typen altså, ikke sånt vanlig hvitt viskelær...) Det er det samme materialet som tannlegen bruker når han pusser bort tannstein, sa han...
Amy - I love whales Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Høres mer ut som barnebelegg, helt ufarlig og forsvinner vanligvis når de permanente tennene kommer. Kan pusses vekk hos tannlegen hvis det er sjenerende Tannstenen er mer hvit/gul og kommer vanligvis på baksiden av fortennene i underkjeven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå