Suprise! Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hva er normalt? ....at alle som deltar bortsett fra bruden betaler en hvis sum? Hvilken sum er passe? Burde jeg som forlover betale mer? Ikke si at jeg som forlover må betale alt!? ;p
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 ..da jeg var forlover for venninna mi betalte alle som var med (bortsett fra bruden selvfølgelig) hver sin del av utgiftene. Vi spiste frokostbuffet på et hotell, bruden fikk rapeller, vi var i studio og spilte inn sang på cd, vi var på leirdueskyting og etterpå hadde vi 3-retters middag m drikke hjemme (med gratis serveringsdamer, bla min mor). Total summen for dette i tillegg til drikke til bruden for resten av kvelden/natta delte vi mellom oss vi som var med på utdrikkinglaget.. Husker ikke helt hvor mye det ble på hver, men 7-800 kr kanskje?!?
Lille my ;) Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Jeg gjorde det omentrent likedan som "Apa Kabar", bruden betalte ingenting og vi som var med på utdrikkningslaget spleiset på utgiftene. Men bruden fikk etterhvert noen oppgaver hun måtte gjøre og tjente seg faktisk en god slump med penger som hun brukte til drikke utover kvelden ute på byen. Det ble ca 600 kr pr.stk men jeg skal gi deg et lite tips og det er å ta betalinga på forhånd. Jeg ble plaget med at noen ikke betalte og da måtte jo jeg legge ut for de
Suprise! Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2009 Takk for utfyllende svar begge 2:) Da ser jeg sånn ca hva det kan bli,men kommer vel og ann på hvor mange man er og hva man gjør ut av det:) 4-5 uker før bryllupet er det for tidlig? Lille my; skal passe på å få inn pengene en stund før ja,takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå