Gjest Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Med mindre noe veldig uforutsett skjer har jeg etter all sannsynlighet jobb fra mai/juni. Så slipper jeg å bruke for mye av oppsparte midler siden jeg ikke har permisjon helt til da, men kjenner jeg gruer meg skikkelig til å begynne å jobbe igjen. Ikke selve jobben, det skal i grunn bli godt å gjøre noe utenfor husets fire vegger igjen, men å skulle være borte fra rusken hele dagen (( Må pendle et stykke så jeg blir borte fra tidlig, tidlig og er ikke hjemme før et par timer før han skal legge seg tror jeg. Blir så trist av å tenke på at jeg ikke skal tilbringe mange timer med ham hver dag lenger *snufser* Av litt ulike grunner har jeg ikke anledning til å jobbe færre % eller avspasere for mye heller. Æsjameg, hadde det ikke vært for de hersens penga......
blond Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Slike ting er alltid verst i overgangsperiodene, men det går seg alltid til.
2 små orkaner Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Gratulere med jobben. Jeg har også fått jobb. De vil at jeg starter på mandag hvilket er litt for fort og tidlig for meg. Har egentlig permisjon til 25 mars, men har gått med til å kunne begynne først i mars så jeg håper det går i orden. Hadde gledet meg til å få litt alene tid og ikke minst tid til det jeg liker, men er jo bedre med jobb enn å skulle gå arb.ledig. Jeg har med vilje tatt et mindre krevende jobb som ligger tett på hjemme frem for et utfordrende jobb som ligger langt hjemmefra. Hva man ikke gjør for de små:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå