Gå til innhold

Ekstra ul


tresnart:)

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har fått beskjed om hvilket kjønn de får, men som nå begynner å tenke "tenk om det er feil?????":) En hører jo så mange historier hvor folk har fått vite kjønnet til nurket sitt, men som viser seg å være feil når de kommer ut!!! Derfor har jeg bestilt meg en ekstra ul neste uke, i mi uke 28. Da skal jeg også ta 3D:). Jeg har altså fått vite at jeg får en jente på den ordinære, så får vi se da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også lyst på en ekstra UL. Ikke pga av kjønnet, men pga termin datoen. I følge menstermin skal jeg ha 20 mai, på UL sa de først 9 april, men endret den til 1 juni, da jeg forklarte at det var over en måned tidligere enn forventet. Men, uansett... Jeg holder meg her på mai-gruppa jeg;-) Forresten, er ikke 3D UL ganske dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle ønske man kunne få en ul til ja. Fikk vite at vi venter jente men stoler ikke på det siden de aldri kna være helt sikre. Har derfor bestilt 3D, gleder oss veldig til det:) her koster det ca 1100kr så det er ingen billig fornøyelse, men det blir sikkert den første og siste 3d vi tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...