neekap Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 ...grøss... piiiinlig... men gleder meg til å se hun ene troppe opp i biedrakta med sangen sin foran alle kollegene til mannen.. tenker han blir imponert... :-) eller....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Kjipe dere er da! Skulle ønske jeg blei fridd skikkelig til jeg...=)
neekap Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 er veldig tøft gjort :-) men fremdeles veldig pinlig....
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Ble så flau da hun biedama kom inn at jeg måtte skru av.... Den dagen jeg evt blir fridd til, håper jeg at jeg slipper unna alle kleine situasjoner..........
Vinden blåser Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 åh herlighet eg elske den serien der!! OG TAKK GUD AT INGEN DER ER MEG!! Hadde aldri taklet et offentlig frieri, eller det å fri..... det er gode å være ferdiggiftet!!!
mamman til to gutter Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 Jeg orker ikke å se på jeg, blir så flau av å se på sånn. Hvis jeg må velge å bli fridd til på en så pinlig måte eller ikke i det hele tatt, så vil jeg helst forbli ugift...
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Var ho biseksuell? og hva skjedde med at trøndersk er et språk? Hahaha.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 åssen gikk det med bie-dama?
du og jeg og vi to Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 Jeg så bare på med et halvt øye, for jeg ble litt pinlig berørt. Jeg trodde først at han ikke kjente henne, skrudde akkurat på - men det gjorde han visst. Så det var noe med kroppsspråket der... Men jeg tror hun fikk ja?
Pirkeanonym Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 Haha! Hun fikk JA, men herregud så flaut. Glemte ut sangen, og de andre gutta i brakka så ut til å more seg. Stakar pike. Flott frieri på homoen da!!
Amaryllis2012 Skrevet 9. februar 2009 #13 Skrevet 9. februar 2009 Biedama sang, hun ble veldig nervøs så hun tok av musikken.. Men han svarte ja og ble veldig rørt over at hun turte å fri på den måten. Jeg elsker den serien! Sååå søtt med de to mennene!! Var litt pinlig med biedama, men samtidig er det jo fint at hun viser hvor mye hun legger i det da.
blåbæret Skrevet 9. februar 2009 #14 Skrevet 9. februar 2009 Hun biedama syns jeg var skikkelig tøff! Så sjenert til vanlig og tørre å gjennomføre dette syns jeg er døds kult! Han homoen som fridde virket litt kald, mens han som svarte ja var så søt! Programmet treffer meg så tårene renner hver gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå