Nelly79 Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Minsta på 11 mnd skal inn på riksen til MR i morgen, hun skal legges i narkose så hun må møte fastende. Hun spiste en porsjon med grøt før hun la seg klokken 1900, men jeg lurer på om jeg skal vekke henne i kveld før jeg legger meg for å gi henne mat siden hun ikke kan få noe mat og drikke i morgen tidlig.. Vi skal møte 0800 i morgen, men vi måtte regne med at det kanskje kunne bli litt venting.. Hadde dere latt henne sove eller ville dere vekket henne og gitt henne mat?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Ville latt ho sove.. Vil tro det er bedre at ho er ordentlig uthvilt.. Lykke til i morra =)
It's all about me Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Får du i henne noe mat og hvis hun ikke blir noe problem å legge igjen etterpå hadde jeg gjort det. Hadde nok laget en flaks med velling, enklere å spise enn grøt, og metter mer enn melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå