Gå til innhold

Hva ville du gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsta på 11 mnd skal inn på riksen til MR i morgen, hun skal legges i narkose så hun må møte fastende. Hun spiste en porsjon med grøt før hun la seg klokken 1900, men jeg lurer på om jeg skal vekke henne i kveld før jeg legger meg for å gi henne mat siden hun ikke kan få noe mat og drikke i morgen tidlig.. Vi skal møte 0800 i morgen, men vi måtte regne med at det kanskje kunne bli litt venting.. Hadde dere latt henne sove eller ville dere vekket henne og gitt henne mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville latt ho sove.. Vil tro det er bedre at ho er ordentlig uthvilt..

 

Lykke til i morra =)

Skrevet

Får du i henne noe mat og hvis hun ikke blir noe problem å legge igjen etterpå hadde jeg gjort det.

Hadde nok laget en flaks med velling, enklere å spise enn grøt, og metter mer enn melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...