Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg skal ut å se i morgen, (typisk meg å være i siste liten...). Hva skal deres barn være og hvor mye kostet drakten?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Huff..må alle kjøpe?.... Hun vil være løve. Vi har en nattkjole med stooort bilde av en løve på magen, så vi tar på den, og strømpis, og sminker fjeset som en løve. Kanskje en sånn tagge-bøyle i håret, så det står litt opp - litt "løvete". Koster....tja...39 kr kanskje?
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 som jeg har skrevet flere ganger i ettermiddag/kveld, så har barnehagen vår sydendag som tema på karnevalet hvert år. så ingen kostymer, bare sommerklær og badetøy/håndkle. de lager sånne hawaii-kranser av silkepapir og skal spise eksotisk frukt og pølser. også bader de i små bassenger inne i ene avdelinga. de har også så klart skrudd opp varmen i barnehagen så det blir deilig i sommertøy inne!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Hvis jeg finner kostyme blir hun Minnie Mus:) Cornelia er stor fan!
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Prinsesse skal i hvertfall 3 1/2 åringen være, hun har en nydelig gul kjole som hun har lyst til å ha på seg, så skal jeg se om jeg får tak i et fint diadem som passer til :-)
nybebis Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 datteren min fikk en askepott-kjole i sommer som hun vil ha på.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 4-åringen: Spidermann(fikk i bursdagsgave av mormor og morfar) 2-åringen: Løve(149,-) Minsten: Veit ikke helt...skal i karnevalbursdag på lørdag. Er ikke sikkert jeg kommer til å kle han ut.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Tingeling Grønn kjole og sånne fe-vinger
Verdens tøffeste mamma Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Hun skulle være Ole Brum i fjor, men ble syk og var hjemme den dagen. Har spurt henne hva hun vil være. Har hatt prinessedilla en stund nå.. Så tenkte kanskje det var det hun ville være.. Men så så hun at Ole Brum- kostyme hang i skapet og da vil hun være det.. Hun er forøvring syk idag, så jeg håper hun blir frisk til fredag.. Karneval er kjekt for de små...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 I barnehagen til den lille så slipper vi foreldre å gjøre noe. De har kjøpt inn sminke, kostymer og sånn derre pynterier.. Så de gjør alt, kler dem ut, sminker dem som vil og så har de karnevalsfest. Så vet ikke hva hun blir, men de er så flinke med å ta bilder og sende hjem til foreldrene så vi får nok se:)
*gurimallaika* Skrevet 9. februar 2009 #12 Skrevet 9. februar 2009 Hva guttungen skal være vet jeg ikke enda, men jeg har kjøpt inn Ninja Turtle og Ben10 kostyme også har han Spiderman og Superman fra før av. Han liker å leke skilpadde og krabbe rundt på gulvet med en sekk eller en stol på ryggen, og Ben10 er den nye store helten om dagen. Noen syns det kanskje er litt i overkant, men jeg syns det er viktig at han får samme mulighet til å kle seg ut som jenter har med prinsessekjoler og stæsj. Frøkna skal være prinsesse.
du og jeg og vi to Skrevet 9. februar 2009 #13 Skrevet 9. februar 2009 Hehe, jeg kjøpte piratkostyme til ettåringen min da vi var på ferie, som han kan bruke når han blir eldre. Jeg elsket å kle meg ut som liten, og tenker å ha en liten utkledningskiste stående her etterhvert. Så jeg synes ikke det var i overkant, gøy med utkledning;)
Elle melle deg fortelle Skrevet 9. februar 2009 #14 Skrevet 9. februar 2009 Snuppa skal være pingvin. Eller gakkgakk som hun kaller det:-)
Gjest Skrevet 9. februar 2009 #15 Skrevet 9. februar 2009 poden min på 3.5år skal være brannmann og drakta kosta 199kr:)
Blåmandag¤ Skrevet 9. februar 2009 #16 Skrevet 9. februar 2009 Eldste på 8 var rockestjerne i går i barnebursdag/karneval, med styla hår og kul kjole og en glitterstjerne sminket i ansiktet. Koster 0 kr siden vi hadde alt fra før. Lille på 1,5 år skal være dalmantiner når det er karneval i barnehagen neste uke. Eller "vov", som hun sier. 99 kroner. På karnevalet på SFO vet jeg ikke helt hva eldste skal være enda. Finner vel på noe.
SaDa Skrevet 9. februar 2009 #17 Skrevet 9. februar 2009 Gutten på snart 4 skal være brannmann, Minstemann på snart 3 skl være politi:)
Mayken Skrevet 9. februar 2009 #18 Skrevet 9. februar 2009 Snuppa på 2 år fikk balettdrakt og skjørt fra H&M med tanten sin i julen. Så jeg stakk innom H&M i helgen og kjøpte fe vinger, så hun blir nok en søt liten fe, 59 kr Eller så fant jeg et kattekostyme til 49,50 på en lekebutikk i helgen også, men det erlitt stort da det er 2-4 år, så får kanskje brukt det neste år.
Jenny-penny Skrevet 9. februar 2009 #19 Skrevet 9. februar 2009 Ballerina eller fotballspiller. Hun går i idrettsbarnehage, så alle skal kle seg som en form for idrettsutøver-supert for alle har jo noe sånt liggende:)
Turid Laila Skrevet 9. februar 2009 #20 Skrevet 9. februar 2009 Han skal være Sheik Ben Reddik Fy Fasan. Skal sy om en stort putetrekk, ha gardin"bånd" som belte, gulpeklut på hodet og et av mine hårbånd til å holde det fast. 0,- siden jeg har alt fra før. Koster kun litt innsats fra meg
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 9. februar 2009 #21 Skrevet 9. februar 2009 Min var spiderman og drakta kosta 230 kr.
Mrs. Kaizer Skrevet 10. februar 2009 #22 Skrevet 10. februar 2009 Guttene mine skal være Karius og Baktus. Har 2 parykker til 49,50 pr stk og så må jeg få tak i tannmaling. Resten av kostyme finner jeg i klesskapet.
celodi Skrevet 10. februar 2009 #23 Skrevet 10. februar 2009 Gutten her skal være Ninja Turtle.Tror den kostet 240 eller noe..Fikk den drakten før jul.. Skal vel ikke være karneval på skolen,så da skal ikke jenta kle seg ut.Men hun har mange av de prinsessekjolene og velge i da..
mammantilverdensbestebarn Skrevet 10. februar 2009 #24 Skrevet 10. februar 2009 Jenta mi skal være en liten hvit kanin, og gutten min skal være en humle Kjempeskjønne!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. februar 2009 #25 Skrevet 10. februar 2009 Han skal være Spiderman, kosta 50 kr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå